Magda Gessler w reklamie kolejnego preparatu Ulgix


2012-09-17
Magda Gessler została twarzą kampanii kolejnego produktu marki Ulgix PPF Hasco-Lek S.A. W drugiej połowie września wystartowała kampania Ulgix Wzdęcia Max przygotowana przez Instytut Rozwoju Reklamy na zlecenie producenta marki Ulgix.

Kampania promuje preparat Ulgix Wzdęcia Max, podkreślając jego innowacyjność, bezpieczeństwo w stosowaniu oraz skuteczność działania. Koncepcja kreatywna realizuje założenia komunikacyjne, których celem jest zbudowanie zaufania do marki poprzez jej ekspercki charakter. 

Przeczytaj również:

Spot telewizyjny promujący Ulgix Wzdęcia Max został, podobnie jak poprzedni, zrealizowany w scenerii najbliższej wizerunkowi Magdy Gessler, czyli w restauracyjnej kuchni. - Tym razem postawiliśmy przed panią Gessler zadanie opowiedzenia o problemie, który jest powszechny. Ponownie skorzystaliśmy z jej ogromnej wiedzy nie tylko o produktach spożywczych, ale także o ich wpływie na organizm - mówi Krzysztof Klimek, dyrektor kreatywny IRR.

Spot telewizyjny wyprodukowany został przez krakowski dom produkcyjny Film Polska Shots. IRR odpowiada za koncepcję komunikacji, key visuals oraz stronę internetową www.ulgix.pl. Planowanie i zakup mediów klient powierzył domowi mediowemu MEC Polska. 

Link do spotu: http://www.youtube.com/watch?v=96xcWAkSmwY&feature=youtu.be



Nadesłał:

Instytut Rozwoju Reklamy
http://www.irr.pl/

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl