Reklama w serwisie med.archnews.pl
Medycyna w ArchNEWS należy do Serwisów tematycznych współpracujących w ramach Grupy Kafito
Reklama bezpłatna:
W serwisie możesz bezpłatnie zamieścić swój:- wpis katalogowy,
- artykuł prasowy,
- wydarzenie w kalendarium.
Reklama płatna:
W serwisie możesz zamówić również płatne formy reklamy:- opublikować artykuł sponsorowany,
- zamówić opracowanie informacji prasowej,
- zamieścić billboard reklamowy.
Powyższe formy reklamy obsługują serwisy z którymi współpracujemy:
Kafito to system do bezpłatnej promocji firm i towarów, wspomagający pozycjonowanie stron www w wyszukiwarkach internetowych. Do katalogu każdy użytkownik może dodać dowolną ilość wpisów. Natomiast każdy wpis można przypisać do nieograniczonej liczby podkategorii. Użytkownicy mogą samodzielnie rozbudowywać katalog poprzez dodawanie potrzebnych im podkategorii. Każdy nowy wpis jak i nowa podkategoria ukazuje się w katalogu natychmiast po jej dodaniu przez użytkownika.
Zobacz www.kafito.pl
Centrum Prasowe - stanowiące połączenie serwisu prasowego, dziennikarstwa obywatelskiego, presella oraz instrumentu dla Agencji Public Relatons. Dzięki wyjątkowo prostej obsłudze, każdy zarejestrowany użytkownik może w kilka minut opublikować artykuł prasowy, a następnie powiadomić o tym fakcie znajomych.
Zobacz www.centrumpr.pl
Wyszukiwarka:
Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies oraz w jaki sposób z nich korzystamy kliknij tu>>>
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
Ostatnio dodane artykuły:
Polacy pytają Google’a i AI o tabletkę dzień po!
W dniu 26 września obchodzimy Światowy Dzień Antykoncepcji – globalną inicjatywę przypominającą, że dostęp do środków antykoncepcyjnych jest podstawowym prawem człowieka. Coraz częściej jednak miejscem, do którego ludzie zwracają się po informację o zdrowiu reprodukcyjnym jest Internet.
Kampania edukacyjna Poranek Po wyróżniona przez The Association of the European Self-Care Industry
Z okazji Międzynarodowego Dnia Dbania o Siebie The Association of the European Self-Care Industry (AESGP) uruchomiło nową platformę cyfrową Self-Care Insight & Inspire, na której prezentowane są najciekawsze europejskie kampanie promujące edukację zdrowotną.
Polki coraz częściej korzystają z „tabletki po”. – nowe dane z Centrum e-Zdrowia
Wzrost o ponad 9% liczby recept na antykoncepcję awaryjną w pierwszym kwartale 2025 roku świadczy o rosnącej świadomości Polek w zakresie zdrowia reprodukcyjnego.
Najczęściej czytane artykuły:
Polacy pytają Google’a i AI o tabletkę dzień po!
W dniu 26 września obchodzimy Światowy Dzień Antykoncepcji – globalną inicjatywę przypominającą, że dostęp do środków antykoncepcyjnych jest podstawowym prawem człowieka. Coraz częściej jednak miejscem, do którego ludzie zwracają się po informację o zdrowiu reprodukcyjnym jest Internet.
Kampania edukacyjna Poranek Po wyróżniona przez The Association of the European Self-Care Industry
Z okazji Międzynarodowego Dnia Dbania o Siebie The Association of the European Self-Care Industry (AESGP) uruchomiło nową platformę cyfrową Self-Care Insight & Inspire, na której prezentowane są najciekawsze europejskie kampanie promujące edukację zdrowotną.
Ostatnio dodane wpisy:
System TELE EKG umożliwia przekazywanie zapisu EKG przez telefon bezpośrednio od pacjenta do dyżurujących przez całą dobę lekarzy. TELE EKG umożliwia opiekę kardiologiczną pacjentom leczonym ambulatoryjnie oraz opuszczającym oddziały szpitalne.