Magda Gessler twarzą kampanii marki Ulgix
W pierwszych dniach maja ruszyła kampania reklamowa przygotowana przez Instytut Rozwoju Reklamy na zlecenie PPF Hasco-Lek S.A. – producenta marki Ulgix. Twarzą kampanii promującej suplement diety Ulgix Trawienie została Magda Gessler – restauratorka i gwiazda telewizyjna.
Do zadań IRR należało stworzenie strategii komunikacji oraz koncepcji kreatywnej dla marki Ulgix. W kampanii wykorzystano mechanizmy komunikacyjne, których celem było zbudowanie zaufania do marki poprzez jej ekspercki charakter. Kampania promuje preparat Ulgix Trawienie, odnosząc się do wartości takich jak nowoczesność, naturalny charakter oraz skuteczność działania.
|
Do promocji agencja zarekomendowała Magdę Gessler, którą PPF Hasco-Lek S.A. udało się zaangażować do udziału w kampanii. Magda Gessler to najbardziej rozpoznawalna obecnie restauratorka w Polsce i gwiazda programu kulinarnego. „Pracując nad projektem dla marki Ulgix analizowaliśmy kierunki komunikacji całego sektora. Brakowało nam jednak wyrazistego kreatywnego łącznika, który będzie wspólnym mianownikiem dla produktu i konsumentek w najwaniejszych obszarach komunikacji tj.: emocji, identyfikacji, interakcji i kluczowych elementów. Takim kreatywnym łącznikiem okazała się dla nas Magda Gessler” – wyjaśnia Krzysztof Klimek, Creative Director Instytutu Rozwoju Reklamy. „Wizerunek Magdy Gessler idealnie wpisuje się w profil behawioralny grupy docelowej produktu. Jest restauratorką – ma dużą wiedzę na temat żywności i przygotowywania potraw oraz preferuje zdrową kuchnię opartą o naturalne składniki. Odwiedza także setki restauracji serwujących najrozmaitsze potrawy, które czasem po 40. roku życia są wyzwaniem – mówi Bartosz Konopka, Strategic Director Instytutu Rozwoju Reklamy. „Przez osobę znanej restauratorki, lubianej i cenionej nie tylko za znajomość kuchni, ale także za otwartość i kobiecość chcieliśmy pokazać, w jaki sposób bezpiecznie, naturalnie i skutecznie radzić sobie z dolegliwościami trawiennymi. Ulgix Trawienie to jedyny produkt na rynku polecany na syndrom leniwego trawienia” – mówi Katarzyna Szumilak, Product Manager Ulgix.
Spot promujący Ulgix Trawienie został zrealizowany w scenerii najbliższej wizerunkowi Magdy Gessler czyli w restauracyjnej kuchni. Celem realizacji było pokazanie Magdy Gessler jako profesjonalistki, która nie tylko doskonale zna produkty spożywcze, ale także wiele może powiedzieć o ich wpływie na organizm. Dodatkowo jest otwartą osobą, bardzo dbającą o zdrową kuchnię serwowaną swoim klientom, która uczy dobrych praktyk. „Podczas realizacji spotu postawiono przed ekipą podwójne wyzwanie dotyczące foodstylingu. Z jednej strony zrealizowanie założeń produkcyjnych i merytoryczne przygotowanie scenerii kuchni, a z drugiej – sprostanie kulinarnemu autorytetowi Magdy Gessler oraz jej preferencjom” – mówi Maciej Żemojcin, producent Film Polska Shots.
Spot telewizyjny wyprodukowany został przez krakowski dom produkcyjny Film Polska Shots. IRR zaprojektował key visuale oraz stronę internetową www.ulgix.pl. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC Polska.