Herbapol-Lublin z kampanią telewizyjną wspierającą linię Zielnik Polski


2018-05-08
Ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamowej marki Herbapol. Kwietniowe spoty telewizyjne promują linię Zielnik Polski. Obok bogatych w benefity herbatek ziołowych na ekranie po raz pierwszy zobaczymy nowość – innowacyjny produkt, Zielnik Polski Esencja Zdrowia.

W kwietniu wystartowała emisja kolejnej reklamy marki Herbapol pod hasłem „I dzień smakuje lepiej!”. W telewizji wyświetlane są spoty promujące bogate w benefity herbatki ziołowe z linii Zielnik Polski, zachęcające konsumentów do korzystania z ich dobroczynnego wpływu na organizm przez cały dzień.

Przeczytaj również:

Dodatkowo, reklamę kończy plansza z nowością – produktem Zielnik Polski Esencja Zdrowia, który łączy w sobie korzystne działanie ziół i owoców w wygodnej, płynnej formie. Warto podkreślić, że jest to pierwsze wsparcie dla tej kategorii w telewizji.

Kampania będzie emitowana w największych stacjach telewizyjnych przez cały miesiąc.

Za kreację i przygotowanie spotu odpowiadała Agencja MullenLowe Warsaw. Reżyserem spotów był Łukasz Zadrzyński. Produkcją zajęło się Studio Filmowe OTO. Za zakup mediów odpowiadał dom mediowy Dentsu. Wsparcie PR powierzono agencji Big Picture.

 



Nadesłał:

Herbapol-Lublin
http://herbapol.com.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl