Tysiące przebadanych oczu – Vision Express podsumowuje Światowy Dzień Wzroku
10 października w ramach wydarzenia zorganizowanego z okazji Światowego Dnia Wzroku z badań w salonach Vision Express skorzystało niemalże 5 500 osób.
10 października ponad 30 marek należących do grupy GrandVision w ponad 40 krajach zaangażowało się w liczne akcje z okazji Światowego Dnia Wzroku. Organizowane wydarzenia miały na celu propagowanie zdrowego widzenia i regularnych badań wzroku oraz poszerzanie dostępu do specjalistów. Tylko w Polsce, w ramach akcji w salonach Vision Express z badań skorzystało niemalże 5 500 osób.
Według danych WHO[1] problemy z widzeniem mogą dotyczyć nawet 1,3 miliarda ludzi na świecie, z czego ponad 250 mln cierpi z powodu istotnego zaburzenia lub chorób narządu wzroku, w tym 36 mln jest niewidomych. To prawie tyle, ile liczy cała Polska. Problemy ze wzrokiem zaliczane są do chorób cywilizacyjnych. W ponad 75 proc. przypadków można by im zapobiec lub skutecznie je leczyć dzięki wczesnemu wykryciu i właściwej diagnozie. Przypadający corocznie na 2. czwartek października Światowy Dzień Wzroku to doskonała okazja, żeby przyjrzeć się dokładniej swoim oczom.
Święto zdrowych oczu w 100 miastach w Polsce
W 101 miastach w całej Polsce, w dniach 7-10 października była możliwość wykonania bezpłatnych badań wzroku w ponad 200 salonach Vision Express.
Po raz kolejny Polacy mogli skorzystać z bezpłatnych badań ostrości widzenia przeprowadzanych we wszystkich naszych salonach. W tym roku z okazji Światowego Dnia Wzroku postanowiliśmy pójść o krok dalej – zorganizowaliśmy niestandardową akcję polegającą na „rozmyciu” jednego z salonów Vision Express. Tego dnia zmieniliśmy znany wizerunek naszej marki, by w jeszcze większym stopniu zwrócić uwagę społeczeństwa na problem, jakim jest bagatelizowanie wad wzroku. Zgodnie z naszą misją chcemy skutecznie dbać o oczy Polaków. Mamy nadzieję, że w kolejnych latach Światowy Dzień Wzroku stanie się dla większości okazją, by przynajmniej raz w roku w tym okresie zadbać o swoje oczy i wybrać się na badanie – komentuje Aleksandra Niegowska, Marketing Manager Vision Express.
Przez 4 dni, w ramach Światowego Dnia Wzroku wykonano prawie 5 500 kompleksowych kontroli w salonach Vision Express. Dodatkowo jeden z warszawskich punktów został całkowicie przearanżowany - wszystkie elementy wystroju zostały zmienione na „rozmazane”, by uzmysłowić odwiedzającym jak to jest niewyraźnie widzieć. Wszystko po to, by pokazać, jak ważny jest zmysł wzroku w codziennym funkcjonowaniu i aby zwrócić uwagę na konieczność dbania o zdrowie oczu i regularne badania. Efekty tej przemiany można obejrzeć tutaj.
Nadesłał:
Redakcja PR
|