Szybkie działanie na uporczywe szczypanie – Start wysoko skoncentrowanej kampanii Urinal® Intensiv
50% kobiet przynajmniej raz w życiu cierpi na zapalenie układu moczowego* – w oparciu o te alarmujące statystyki buduje swoją komunikację Urinal® Intensiv - suplement diety o najwyższym stopniu koncentracji żurawiny na rynku polskim. Najnowsza kampania telewizyjna trwa od 24 września 2012.
|
Spot przygotowany w ramach kampanii od początku jasno przedstawia adresata komunikacji – są nim kobiety. Według badań to właśnie płeć piękna jest szczególnie narażona na epizody zapalenia dróg moczowych.
Bohaterkami spotu producenta linii preparatów Urinal® – firmy Walmark – są dwie kobiety. Jedna z nich, widząc iż siedząca obok koleżanka zmaga się ze „szczypiącym” problemem, dyskretnie podaje jej opakowanie preparatu Urinal® Intensiv. Z filmu dowiadujemy się, iż po suplement diety powinny sięgnąć te kobiety, które „chcą czuć się bezpieczne i uniknąć zażywania środków syntetycznych”.
Choć w skład linii Urinal® wchodzi kilka preparatów kojarzonych z dbaniem o drogi moczowe, najnowsza kampania po raz pierwszy skupia się wyłącznie na najmocniejszym z nich – preparacie Urinal® Intensiv. Zastosowana w reklamie wizualizacja działania tego suplementu diety podkreśla jego skuteczność – proantocyjanidyny zawarte w standaryzowanym wyciągu z żurawiny pomagają wypłukiwać bakterie odpowiedzialne za przykre dolegliwości już po pierwszym dniu stosowania. Dzięki temu, aby pozbyć się kłopotu wystarczy jedna tabletka dziennie reklamowanego preparatu, stosowana zaledwie przez 5 dni.
Kampania będzie obejmować „kobiece” i tematyczne bloki programowe w głównych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, takich jak m.in. TVP, TVN, Polsat oraz At Media i Discovery. Adaptację spotu na rynek polski przygotowała agencja reklamowa Hypermedia, natomiast za działania PR odpowiada agencja Open Media.
• Tomas L. Griebling, MD; Associate Proffesor & Vice Chair of Urology University of Kansas, Kansas City.