Superbohaterowie też potrzebuję ubezpieczenia – nowa kampania Nationale-Nederlanden


Superbohaterowie też potrzebuję ubezpieczenia – nowa kampania Nationale-Nederlanden
2016-02-02
Wystartowała nowa kampania Nationale-Nederlanden TUnŻ pod nazwą „Superbohaterowie też potrzebują ubezpieczenia”, która będzie miała trzy odsłony.

Bohaterką pierwszego spotu jest dziewczynka w wieku przedszkolnym, która poprzez dziecięce spojrzenie na świat zwraca uwagę swojemu tacie-superbohaterowi na najważniejsze rodzinne i życiowe wartości.

Przeczytaj również:

W najnowszej kampanii pozostajemy w dotychczasowej – bardzo dobrze znanej z poprzednich reklam  – konwencji "dzieci mówią do rodziców". Tym razem stawiamy na młodsze pociechy, które w szczery, otwarty i naturalny sposób zadają nam bardzo często trudne pytania dotyczące własnego bezpieczeństwa oraz przyszłości. Celem pierwszej 30-sekundowej odsłony jest więc zachęcenie mam i ojców do pomyślenia o tak ważnej w życiu sprawie, jaką jest zabezpieczenie siebie i rodziny na wypadek poważnych zachorowań – mówi Joanna Pędzińska, dyrektor ds. komunikacji z klientem w Nationale-Nederlanden.

Po fragmencie z udziałem dziewczynki na ekranie pojawia się Wiktoria – postać znana z wcześniejszych kampanii Nationale-Nederlanden (a także ING Życie). Puentuje ona spot hasłem „Superbohaterowie też potrzebują ubezpieczenia”, które może być  jednym z rozwiązań, mającym na celu zapewnienie bezpieczeństwa finansowego sobie, jak i najbliższym.

Nie lubimy rozmawiać, ani myśleć o chorobach i trudno się temu dziwić. Niestety także one są częścią naszego życia. Możemy więc starać się minimalizować ryzyko ich wystąpienia oraz wpływu na naszych bliskich. Dotyczy to zarówno działań profilaktycznych w obszarze zdrowego stylu życia, do których regularnie zachęcamy,  jak i ograniczenia oddziaływania choroby na sytuację materialną naszą oraz rodziny – dodaje. 

Cała akcja promocyjna obejmuje 3 spoty telewizyjne, które będzie można zobaczyć w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych np.: TVP, Polsat, TVN oraz Internecie m.in.: Onet.pl. Wirtualna Polska, YT, Gazeta.pl i sieci kin: Multikino, NAM. Za kreację odpowiada agencja Scholz & Friends, a produkcję Papaya. Planowanie i zakup mediów realizuje MEC oraz Value Media, zaś obszarem social mediów zajmuje się Brasil. Wszelkie aktywności zaplanowane są do końca kwietnia br.



Nadesłał:

ING Życie
http://www.ingzycie.pl/

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl