Sanytol w nowej kampanii TV
Dziś startuje nowa kampania telewizyjna promująca dwa produkty Sanytol – uniwersalny środek czyszczący i dezynfekujący w sprayu oraz uniwersalny płyn do podłóg. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja mediowa Havas Media.
AC Marca, producent produktów dezynfekujących marki Sanytol, przeznaczonych do użycia w domu, rozpoczyna kolejną, największą do tej pory, telewizyjną kampanię reklamową. Tym razem promocja obejmie dwa produkty – Uniwersalny Środek Czyszczący i Dezynfekujący w sprayu, a także Uniwersalny Środek Czyszczący i Dezynfekujący do podłóg i innych powierzchni. W ramach zaplanowanych działań na antenach telewizji Polsat, TVP oraz tematycznych kanałów Polsat, TVP i Premium TV emitowane będą spoty promujące oba produkty. Kampania rozpoczyna się dziś i potrwa do 22 marca 2020 r. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Havas Media. Kreacje przygotował klient.
Produkty dezynfekujące marki Sanytol to gama środków przeznaczonych do czyszczenia, prania, odświeżania oraz higieny osobistej. W odróżnieniu od innych produktów zabijają nie tylko bakterie, ale również wirusy i grzyby. To, co dodatkowo wyróżnia produkty na tle konkurencji, to formuły pozbawione chloru – oznacza to, że produkty są bezpieczne dla rąk oraz czyszczonych powierzchni i charakteryzują się bardzo przyjemnym zapachem.
Nadesłał:
PR Communication
|