Pulmoll na okrągło z Albedo Marketing


Pulmoll na okrągło z Albedo Marketing
2012-12-06
Pod hasłem „Pulmoll – nagrody na okrągło” ruszył nowy konkurs promujący łagodne dropsy na gardło. Za promocję sprzedaży oraz opracowanie mechanizmów konkursu odpowiedzialne jest Albedo Marketing. Akcja potrwa do 21 grudni.

Mechanizm akcji oparty został na dwóch filarach – dystrybucji gratisów oraz konkursie konsumenckim. Kupując dowolne opakowanie Pulmoll w jednym z sześciu wariantów smakowych lub z edycji limitowanej, każdy otrzyma mini-puszkę na dropsy gratis. Puszka została zaprojektowana specjalnie na potrzeby promocji, stanowiąc funkcjonalne opakowanie dla dynamicznych i wymagających konsumentów.

Kolejny element kampanii: zabawa konkursowa, opiera się na wysyłce SMS i odpowiedzi na otrzymane pytanie. Codziennie 8 zwycięzców otrzymuje karty pre-paid o wartości 150 zł. Co ciekawsze, dokładnie taką samą nagrodę otrzymuje sprzedawca, u którego została zakupiona paczka cukierków.

Benefity, które czerpie zarówno konsument, jak i sprzedawca mają wpłynąć na zwiększenie popytu oraz budowanie świadomości marki Pulmoll, która weszła na polski rynek w 2009 roku. Aktywne wsparcie w postaci rozdawania giftów oraz ekspozycji plakatów informujących o promocji ma przyczynić się do zwiększenia świadomości marki.

Akcji promocyjnej stworzonej przez Albedo Marketing towarzyszą materiały POS: plakaty, ulotki informacyjne dla sprzedawców, wobblery, dyspensery na mini-puszki, mini puszki oraz dołączane do nich ulotko-książeczki.

 

ALBEDO Marketing Sp. z o.o.

Agencja marketingu zintegrowanego Albedo Marketing Sp. z o.o. została założona w 2002 roku, w tym roku obchodzi 10-lecie działalności. Specjalizuje się w opracowaniu, realizacji i wdrażaniu programów lojalnościowych, kompleksowej obsłudze BTL, a także promocjach sprzedaży. Projekty agencji charakteryzują się nieprzeciętną strategią, oryginalnością kreacji, wykorzystaniem unikalnych narzędzi komunikacji oraz szerokim zasięgiem działania przekładającym się na wysokie efekty sprzedażowe. Głównym celem jej 40-osobowego zespołu posiadającego unikalne know-how jest realizacja działań wspierających aktywności sprzedażowe przez wyznaczanie nowych trendów. Albedo Marketing prowadzi nowatorskie działania wyróżnione licznymi nagrodami branży. Agencja jest laureatem nagród: Golden Arrow, Najlepszy Partner w Biznesie, Boomerang oraz Złota Strzała. Do najważniejszych klientów Albedo należą liderzy danej branży m.in.: Nestle, AkzoNobel, Philips Lighting Poland, Whirlpool, BRE BANK SA, TUI, HENKEL, KAMIS i in.

 

www.albedomarketing.pl



Nadesłał:

po@qaconsulting.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl