Powłoka antyrefleksyjna Hi-Vision LongLife firmy Hoya – najwyższy komfort widzenia
Powłoki antyrefleksyjne to niezwykle ważny, a wręcz obowiązkowy element soczewek okularowych.
Hoya Lens Poland oferuje organiczne i mineralne soczewki okularowe dostępne w salonach optycznych na terenie całej Polski. Powłoki antyrefleksyjne zajmują szczególną rolę w ofercie firmy jako uszlachetnienie zaawansowanych technologiczne nowoczesnych soczewek okularowych pod kątem indywidualnych potrzeb każdego „okularnika”.
Podstawowym zadaniem powłoki antyrefleksyjnej jest eliminacja refleksów świetlnych z powierzchni soczewek. Wpływa to na zwiększenie ilości światła przechodzącego przez soczewkę, poprawę kontrastu i komfortu widzenia oraz ochronę oczu, a także na estetykę i elegancki wygląd samych okularów.
Wśród wielu rodzajów powłok antyrefleksyjnych na szczególną uwagę zasługuje powłoka antyrefleksyjna Hoya Hi-Vision LongLife. Jest to powłoka, która uznana została przez niezależne laboratorium testowe NSL Analytical ESWT za najbardziej wytrzymałą powłoką antyrefleksyjną, dostępną obecnie na rynku.
Powłoka antyrefleksyjna Hi-Vision LongLife firmy Hoya dzięki zwiększonej odporności na zarysowania chroni powierzchnię soczewek przed jej uszkodzeniem i zmniejsza ryzyko powstawania rys.
Dodatkowo, posiada ona właściwości antystatyczne, które zabezpieczają soczewki przed przyciąganiem kurzu do ich powierzchni oraz hydrofobowe i oleofobowe, które z kolei zapobiegają osadzaniu się wody na powierzchni soczewek oraz ułatwiają usuwanie brudu i tłuszczu z ich powierzchni.
Dzięki tym unikalnym właściwościom, powłoka Hoya Hi-Vision LongLife gwarantuje ostre i komfortowe widzenie w każdym świetle oraz zdecydowanie ułatwia codzienną pielęgnację soczewek i zwiększa ich żywotność.
Powłoka Hoya Hi-Vision LongLife poddana jest rygorystycznym wymogom w zakresie kontroli jakości, monitorowanej podczas całego procesu produkcyjnego. Najwyższą jakość produktu oraz jego wyjątkową wytrzymałość potwierdza trzyletnia gwarancja producenta.
Powłoka antyrefleksyjna Hi-Vision LongLife otrzymała prestiżową nagrodę iF Material Award 2010.
Firma: Hoya Lens Polska
Produkt: Powłoka antyrefleksyjna Hi-Vision LongLife
Cena: od 352 zł za parę (cena soczewek jednoogniskowych Hilux 1.50 Hi-Vision LongLife)
* Hoya Lens Polska to wiodący producent najwyższej jakości organicznych i mineralnych soczewek okularowych opartych na zaawansowanych technologiach optycznych.
Historia firmy sięga 1941r. – właśnie wtedy w Japonii, w miasteczku zwanym wówczas Hoya City (obecnie Nishitokyo) bracia Shoichi i Shigeru Yamanaka założyli firmę Toyo Optical Glass Manufacturing, nazwaną później Hoya Corporation i produkującą szkło optyczne.
Firma Hoya prowadzi działalność w obszarze ochrony zdrowia i technologii informacyjnych, oferując soczewki okularowe, medyczne systemy obrazowania endoskopowego, soczewki wewnątrzgałkowe, soczewki optyczne oraz kluczowe komponenty dla półprzewodników, paneli LCD i dysków twardych. Firma Hoya posiada ponad 150 oddziałów na całym świecie, zatrudniając ponad 34.000 osób.
Hoya nieustannie rozwija nowe technologie i tworzy produkty, których zadaniem jest pomoc i wsparcie wszystkich osób ze zdiagnozowanymi wadami wzroku, które pragną widzieć lepiej, bardziej naturalnie i przede wszystkim ostro w każdej sytuacji. Wszystkie produkty Hoya poddawane są restrykcyjnemu systemowi kontroli jakości sprawdzającemu soczewki na każdym etapie produkcji. Proponowane przez firmę Hoya jednoogniskowe i progresywne konstrukcje soczewek są najnowszymi osiągnięciami technologicznymi np. Hoyalux iD MyStyle V+ - soczewki progresywne reprezentujące najwyższy stopień indywidualizacji. Oprócz nowatorskich produktów bazowych Hoya proponuje ich uszlachetnienia dobrane pod kątem indywidualnych potrzeb użytkownika – takie, jak powłoki antyrefleksyjne, fotochromowe, soczewki barwione i polaryzacyjne. Celem wszystkich działań jest uzyskanie maksymalnego komfortu widzenia i użytkowania przez klientów korzystających z soczewek okularowych Hoya.
Hoya Lens Poland Sp. z o.o. rozpoczęła działalność w 1998 roku. Jednym z ważniejszych czynników rozwoju firmy w Polsce jest troska o klienta - kluczową kwestią jest sprostanie oczekiwaniom i potrzebom klientów i użytkowników okularów.