Nowa strona internetowa firmy Diaverum, globalnego dostawcy usług nefrologicznych


2021-11-08
W dniu 4 listopada 2021 r. uruchomiona została nowa strona internetowa firmy Diaverum. Jest to kolejna uruchamiana strona Diaverum po takich krajach jak Szwecja, Niemcy, Wielka Brytania czy Chiny.
Przeczytaj również:

Jej globalny odpowiednik został nagrodzony w wielu międzynarodowych konkursach w tym, w prestiżowym Nordic Awards i Communication Awards w Londynie. 
 
Dzięki wprowadzonym zmianom, strona jest nowoczesna, przejrzysta i przyjazna dla użytkownika. Można na niej w prosty i szybki sposób znaleźć informacje o każdym z ośrodków dializ, o kulturze firmy i jej pracownikach, o możliwościach podjęcia współpracy bądź zatrudnienia w firmie, ale przede wszystkim informacje kluczowe dla każdego pacjenta z niewydolnością nerek. Strona zyskała  nową szatę graficzną oraz wyszukiwarkę stacji dializ z 24 krajów grupy.
 
Na stronie znajdują się także historie opowiedziane przez personel medyczny, a także samych pacjentów, którzy opisują jak wygląda ich leczenie na co dzień i w jaki sposób radzą sobie w zachowaniu aktywnego trybu życia, wbrew chorobie. 
 
- W zakładce dotyczącej kultury firmy można przeczytać, że głównym celem Diaverum jest poprawa jakości życia pacjentów z przewlekłą chorobą nerek i sprawienie, aby mogli żyć pełnią życia. Chcemy podkreślać, że inwestycje w  nowe technologie i cyfryzację, to jedne z głównych czynników pozwalających zapewniać troskliwą opiekę nad pacjentami. – mówi Ryszard Zając Dyrektor Naczelny Diaverum Polska. – Cieszę się, że teraz także  polscy pacjenci i ich bliscy, będą mogli korzystać z nowoczesnej strony internetowej.
 
Nowa strona ma stać się również źródłem profesjonalnej wiedzy, podanej w sposób zrozumiały dla każdego pacjenta. Na stronie będą dostępne odniesienia do wirtualnego uniwersytetu d.ACADEMY, biblioteki cyfrowej i wielu innych form nauki.
 
- Jednym z podstawowych wyzwań w sektorze ochrony zdrowia jest budowanie tzw. „HEALTH LITERACY” czyli najprościej rzecz ujmując pomoc pacjentom w pozyskiwaniu i wykorzystywaniu informacji medycznych w celu podejmowania dobrych decyzji zdrowotnych. Budując nowe strony internetowe dla poszczególnych krajów grupy wraz z londyńską agencją Merchantcantos kierowaliśmy się przede wszystkim przejrzystością informacji i intuicyjnością z jaką można przeglądać stronę – mówi Joanna Borczak, Director of Global Marketing & Societal Engagement - Osobiście zależało mi, aby polska strona zawierała treści przydatne dla lokalnego odbiorcy. Umieściliśmy na niej nie tylko historie polskich pacjentów i pracowników, ale także odnośniki do ważnych publicznych portali jak np. „pacjent.gov.pl”, gdyż uważamy, że wspólnie powinniśmy edukować pacjentów i wskazywać, gdzie mogą znaleźć istotne dla siebie informacje – dodaje.
 
Więcej informacji na temat firmy i jej działań w Polsce oraz na całym świecie, uzyskają również dziennikarze. Dzięki zakładce dla mediów będą mogli być na bieżąco z nowinkami dotyczącymi firmy, wprowadzanymi technologiami, a także historiami pacjentów, którzy leczeni są w placówkach Diaverum.
 
Diaverum to firma o zasięgu globalnym, która realizuje świadczenia w zakresie opieki nefrologicznej dla pacjentów z chorobami nerek w 452 klinikach dla ponad 40 000 pacjentów. W polskim systemie ochrony zdrowia funkcjonuje od 2001 roku. W chwili obecnej pod szyldem Diaverum działają 24 ośrodki dializ, w których leczonych jest ponad 2000 pacjentów. Diaverum Polska jest jednym z największych dostawców usług nefrologicznych w Polsce.


Nadesłał:

iwonamichalowska

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl