Linea Mare z autorskim programem „4 Łapy”- hotel w pełni przyjazny zwierzętom


Linea Mare  z autorskim programem „4  Łapy”-  hotel w pełni przyjazny zwierzętom
2024-03-20
Pięciogwiazdkowy hotel Linea Mare w nadmorskim Pobierowie wspiera ogólnopolską akcję „Pies w hotelu”. To kolejny krok w budowaniu kompleksowego programu ułatwiającego podróżowanie i wypoczynek z czworonogami.

Pies jest najpopularniejszym zwierzęciem domowym w naszym kraju. Jak wskazują dane Europejskiej Federacji Przemysłu Żywieniowego Zwierząt Domowych (FEDIAF) z 2022 roku, w Polsce mieszka ponad 8 mln psów, które są obecne w niemal co drugim polskim domu, a konkretnie w 49% gospodarstw domowych (to najwyższy wskaźnik w Europie, gdzie średnia wynosi 25%). Psy są więcej niż pupilami - wierne, inteligentne, pozytywnie wpływające na nasze zdrowie, kondycję i samopoczucie, zasługują na miano najlepszego przyjaciela człowieka i często są traktowane jak członkowie rodzin. Towarzyszą nam nie tylko w domowym zaciszu, ale także w codziennych aktywnościach i podróżach. Coraz więcej Polaków szuka miejsc, do których może pojechać z psem i gdzie jest on mile widziany.

 - W wielu hotelach nie przyjmuje się zwierząt, albo robi ograniczenia, na przykład co do wielkości czy rasy psa. Jest też spora grupa hoteli, w których mogą przebywać zwierzęta, ale nie komunikują tego „głośno”, a raczej to klienci muszą opytywać o możliwość przyjazdu i warunki pobytu pupila. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych Gości, którzy coraz częściej zabierają swoje psy na wypoczynek, zdecydowaliśmy się mówić otwarcie, że Linea Mare jest hotelem w pełni przyjaznym zwierzętom i działamy z troską o dobrostan zwierząt oraz wygodę ich właścicieli. Zapraszając zwierzaki do naszego hotelu, stworzyliśmy autorski program „4 Łapy” z szeregiem udogodnień, które potwierdzają rozumienie potrzeb Gości z psami: od miłego przywitania i zakwaterowania w wyznaczonych pokojach, przez specjalne zestawy w pokojach przygotowane z myślą o potrzebach psów, po usługę wyprowadzania psa, jeśli właściciel chce pospać dłużej, zajmuje się dziećmi czy wybiera się na masaż lub sportowe aktywności. Z dużym zaangażowaniem włączyliśmy się też w niezwykle wartościową informacyjnie i edukacyjnie akcję „Pies w hotelu”. Do tego mamy w Pobierowie plażę dla psów, gdzie nie tylko nie grozi nam mandat za obecność na niej pupila, ale też plażowicze są przyzwyczajeni do dzielenia plaży z czworonogami. - tłumaczy Dorota Nidzgorska-Mazonik, Dyrektor ds. Hotelarstwa i Standardów Jakości w grupie Górskie Resorty.

Ogólnopolska akcja „Pies w hotelu” wspiera osoby, które chcą podróżować ze swoimi zwierzakami. Jej celem jest pomoc właścicielom psów i kotów w znalezieniu hoteli przyjaznych zwierzętom, do których można pojechać na wakacje czy wymarzony urlop. Rekomendowane miejsca są sprawdzane przez organizatorów akcji pod kątem przygotowania do pobytu czworonogów i dostępnych udogodnień. W bazie wiedzy na serwisie www.pieswhotelu.pl można znaleźć też szereg informacji o odpowiedzialnym traktowaniu zwierząt, zwiększających świadomość ich potrzeb, w tym jak podróżować z pupilami bezstresowo i bezpiecznie.

 „Bardzo się cieszę, że tak kompleksowo i spójnie przygotowano w tym hotelu ofertę dla opiekunów zwierząt, dla których możliwość zabrania na wypoczynek pupila to często kryterium wyboru obiektu hotelowego na wypoczynek. Goście Linea Mare otrzymają także zestaw powitalny dla swojego psa, który ich pozytywnie zaskoczy, bo jest przemyślany i przetestowany przez wiele psiaków różnych ras. W zestawie jest też specjalna zawieszka na drzwi z informacjami dla właścicieli i obsługi hotelu, kiedy pies zostaje sam w pokoju. Dodatkowo hotel ma naszą autoryzację. Mam nadzieję, że coraz więcej obiektów będzie świadomych potrzeb Gości z psami i dostrzeże ten potencjał rynku” – mówi Violetta Hamerska, twórczyni marki i projektu „Pies w Hotelu”, ekspert hotelowy Guest &Employee Experience. 

Częścią programu „4 Łapy” jest zestaw dla psów w pokoju Gościa przebywającego na pobycie z psem w hotelu Linea Mare. W jego skład wchodzą: zawieszka na klamkę z informacją, że w pokoju mieszka psiak; składana miska turystyczna; zabawka (gryzak); woreczki na odchody; przekąska (kostka do gryzienia), próbki karmy suchej COUNTRY&NATURE, materiały informacyjne od „Pies w hotelu” oraz kod promocyjny na zakupy w sklepie www.drpetcare.pl. Zestawy zostały przygotowane przez polską firmę DrPetCare - partnera akcji „Pies w hotelu”. Dodatkowo w recepcji hotelu są dostępne: zapasowa karma, niezbędne do pielęgnacji szampon do kąpieli i szczotka, woreczki do sprzątania podczas spaceru oraz apteczka, m.in. z nożyczkami do pazurów i plastrami uciskowymi.

- Psy ma już połowa Polaków i ich liczba rośnie. Dla wielu z nas są jak rodzina, z którą trudno się rozstać nas czas wyjazdów. Często nie chcemy tego robić, albo nie możemy znaleźć dla pupila opieki, a czasem rozłąka jest dla niego stresująca. Wiemy to, bo sami mamy zwierzęta, kochamy je i z radością witamy w naszym hotelu. W Linea Mare dbamy o komfort wszystkich członków rodzin naszych Gości, w tym czworonożnych podopiecznych. Również nasi pracownicy mogą przychodzić do pracy z psami. - mówi Dorota Nidzgorska-Mazonik i dodaje: „Pobyt z psem wiąże się z dodatkową opłatą - u nas w stałej wysokości, niezależnie od wielkości zwierzęcia, co często różnicują inne hotele. Ponadto u nas hotelu obejmuje ona znaczenie więcej niż sprzątanie pokoju. Na psiaka czeka praktyczny zestaw zarekomendowany przez „Pies w hotelu” oraz wygodne posłanie, a 10% tej kwoty przeznaczamy na karmę dla psów z pobliskiego Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt w Sosnowicach, gdzie stworzono program edukacyjny „ZWIERZĄT PRAWA – WAŻNA SPRAWA. Jest to bardzo ważny element naszej polityki, zależy nam bowiem, by nasi Goście i ich psi przyjaciele czuli się u nas komfortowo, ponadto wszyscy pomagamy w ten sposób psiakom, które nie miały szczęścia trafić do troskliwej rodziny i dobrego domu.

Jak ważną częścią naszego życia są zwierzęta domowe pokazują badania GFK Polonia - obecnie w Polsce jest mniej gospodarstw domowych posiadających dzieci niż tych z psem. Z każdym rokiem rośnie nie tylko liczba zwierząt domowych, ale też wydatki na pupili. Według danych z Panelu Gospodarstw Domowych GfK Polonia jego wartość w okresie marzec 2022 – luty 2023 przekroczyła 731 mln złotych. Ponadto zmienia się podejście do zwierząt domowych, wzrasta świadomość ich opiekunów co do prawidłowego żywienia, szkoleń (behawioryzm - psychologiczna praca z psem, rozpoznawanie jego lęków i powodów nietypowych zachowań oraz wdrażanie prawidłowych reakcji, agility, czyli sport kynologiczny polegający na pokonywaniu przez psa toru przeszkód), groomingu (pielęgnacji) i możliwości wyjazdów, dlatego hotel Linea Mare tworzy przyjazną zwierzętom i ich opiekunom atmosferę, doskonałe warunki pobytu dla wszystkich Gości, również tych czworonożnych i zaprasza do wypoczynku z psem nad morzem. Wspólne spacery po plaży, to ogromna psia radość i relaks dla wszystkich.

Więcej: www.lineamare.pl    

 

Linea Mare***** w Pobierowie - hotel w pełni przyjazny zwierzętom

5-gwiazdkowy hotel nad morzem, położony 300 m od plaży, z szerokim wyborem atrakcji dla dzieci i dorosłych: baseny wewnętrzny całoroczny i zewnętrzny - letni, plac zabaw i animacje dla dzieci, strefa SPA&Wellnes, włoska restauracja Albero i Lobby Bar. To idealne miejsce  dla rodzin z dziećmi, par, które szukają romantycznej atmosfery, osób aktywnie spędzających czas wolny i szukających relaksu na łonie natury oraz przyjaciół zwierząt. Hotel jest parterem ogólnopolskiej akcji „Pies w Hotelu”, wyróżnia go kompleksowe podejście do dobrostanu zwierząt, w tym spędzanie krótszych wyjazdów i dłuższych urlopów z pupilami.    

 

Nadesłał:

Justyna Kurowska

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl