Europ Assistance Polska wspólnie z Generali wspierają pracodawców na wypadek zachorowania naCovid-19
W związku z rosnącym zagrożeniem zachorowania na Covid-19, Generali wprowadziło nowy produkt dedykowany pracodawcom, którzy w ramach Grupowego Ubezpieczenia Covid-19 mogą ubezpieczyć wszystkich swoich pracowników. Europ Assistance przygotowała specjalny pakiet usług pomocnych po hospitalizacji.
W ramach polisy, pracownicy objęci ubezpieczeniem, którzy zachorowali na Covid-19, mają zagwarantowane wsparcie finansowe w związku z pobytem w szpitalu.
Ponadto ubezpieczenie daje dostęp do różnych usług assistance, przydatnych po hospitalizacji. W ramach Covid-19 Assistance klienci mogą liczyć na organizację i pokrycie kosztów konsultacji z lekarzem pierwszego kontaktu w formie wizyty domowej lub konsultacji telefonicznej/wideo. Polisa zapewnia także organizację i pokrycie kosztów transportu medycznego, wsparcie pracownika pomocy rodzinnej/opiekuńczej, opieki nad dziećmi, osobami starszymi, czy nad zwierzętami domowymi. Ubezpieczeni mogą liczyć również na opiekę domową po hospitalizacji i pomoc w realizacji zakupów artykułów spożywczych pierwszej potrzeby, codziennych porządków domowych, dostawie oraz przygotowaniu posiłków, czy podlewaniu kwiatów.
W ramach ubezpieczenia realizowane jest także wsparcie telefoniczne lub wideokonsultacja psychologa dla każdego pracownika, który zetknął się w swoim otoczeniu z negatywnymi skutkami Covid-19.
Wszystkie podejmowane przez nas działaniach realizują naszą misję: ułatwiamy codzienne życie oraz zapewniamy wygodę i bezpieczeństwo w trudnych, stresujących momentach. Aktualna sytuacja stanowi wyzwanie dla każdego z nas, również dla pracodawców to bardzo trudny moment. Cieszymy się, że wspólnie z naszym partnerem biznesowym Generali, oferujemy pomoc, która - wierzymy - będzie realnym wsparciem dla pracowników – mówi Marcin Zieliński, Dyrektor Departamentu Sprzedaży w Europ Assistance Polska.
Nadesłał:
Europ Assistance Polska
|