Druga specjalistyczna opinia medyczna od Europ Assistance


2020-02-05
Grupa Europ Assistance wzmacnia ofertę produktu Expert Second Medical Opinion (SMO). SMO oferuje klientom całodobowy dostęp do spersonalizowanej opinii specjalisty medycznego, co pozwala im podejmować bardziej świadome decyzje dotyczące ich zdrowia i zalecanego leczenia.

SMO to prosta i łatwa w użyciu usługa, która umożliwia pacjentom otrzymanie drugiej opinii od certyfikowanych ekspertów medycznych w ciągu 10 dni roboczych. SMO zapewnia pacjentom dostęp do drugiej opinii wykwalifikowanego eksperta w danej dziedzinie, aby wesprzeć ich przy ważnych decyzjach medycznych. Oferta pozwala Europ Assistance wykorzystać swoją globalną sieć medyczną i istniejące relacje z renomowanymi instytucjami medycznymi, aby zapewnić pacjentom najwyższy poziom usług, bez względu na to, gdzie się znajdują.

Przeczytaj również:

 

Prosty i szybki proces pomocy

 

Pacjenci, u których zdiagnozowano chorobę, powinni skontaktować się z całodobowym Centrum Pomocy online lub telefonicznie, aby przesłać swoje informacje medyczne wraz z wszelkimi pytaniami do managera opieki Europ Assistance, który będzie odpowiedzialny za prowadzenie klienta przez cały proces pomocy. Po otrzymaniu wymaganych dokumentów od pacjenta lekarze Europ Assistance sprawdzają je w celu ustalenia, czy problem należy sklasyfikować jako ciężką chorobę, chorobę przewlekłą lub nagłą interwencję. Następnie tworzone jest podsumowanie kliniczne i konsultowane z odpowiednim specjalistą. Ekspert medyczny Europ Assistance analizuje dokumenty medyczne i przegląd kliniczny pacjenta i przekazuje pisemny raport z drugą opinią w ciągu 5–10 dni roboczych. Manager opieki udostępnia raport pacjentowi, który może zadawać dodatkowe pytania i prosić o wyjaśnienie, a w razie potrzeby manager opieki może pomóc mu w zorganizowaniu dodatkowych usług, takich jak pomoc w opiece domowej.

 

Expert Second Medical Opinion wpisuje się w misję naszej firmy, która polega na ułatwianiu codziennego życia naszym klientom oraz zapewnienia im wygody i bezpieczeństwa w trudnych i stresujących sytuacjach. Pacjenci mają dostęp 24/7 do opinii wykwalifikowanego eksperta medycznego, który pomoże w razie jakichkolwiek pytań dotyczących ostatniej diagnozy lub zaleceń dotyczących leczenia. Druga specjalistyczna opinia medyczna zapewnia pacjentom poczucie bezpieczeństwa i spokój w związku z ważnymi decyzjami dotyczącymi ich zdrowia – mówi Andrea Fiorani, Manager ds. linii osobistych w Grupie Europ Assistance.

 

Szeroka sieć najlepszych specjalistów

 

Europ Assistance dysponuje siecią 500 elitarnych ekspertów medycznych w 14 krajach w Ameryce Północnej, Europie i regionie Azji i Pacyfiku. Eksperci ci są wybierani w oparciu o kilka kluczowych kryteriów, w tym odpowiednie doświadczenie medyczne, aktywną praktykę medyczną, uznanie akademickie i rekomendacje ekspertów.

Ponadto Europ Assistance dysponuje, globalną siecią medyczną dającą dostęp do ponad 40 000 wiodących specjalistów na całym świecie.

 

Program drugiej opinii medycznej to idealne rozwiązanie dla osób, które oczekują rzetelnej informacji na temat własnego stanu zdrowia, potwierdzenia postawionej diagnozy i zaproponowanego planu leczenia. Dzięki dostępowi do  sieci elitarnych ekspertów, mamy możliwość konsultowania przypadków medycznych naszych klientów z najlepszymi specjalistami na świecie. Jednocześnie zachęcamy partnerów biznesowych do włączenia naszego programu do swojej oferty. To doskonały sposób, aby wspierać klientów w najważniejszych dla nich kwestiach dotyczących ich zdrowia i życia – dodaje Marcin Zieliński, Dyrektor Departamentu Sprzedaży w Europ Assistance Polska.

 

 

 



Nadesłał:

Europ Assistance Polska

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl