Nowość w ofercie firmy Hoya - soczewki okularowe Hoyalux Balansis, dopasowane do tempa życia


Nowość w ofercie firmy Hoya  - soczewki okularowe Hoyalux Balansis, dopasowane do tempa życia
2016-12-28
Od 1 grudnia 2016 roku, w ofercie firmy Hoya Lens Poland, pojawiła się nowość - soczewki progresywne Hoyalux Balansis. Jest to odpowiedź na rosnące potrzeby klientów, wynikające z wysokiej dynamizacji życia.

 

Przeczytaj również:

 

Soczewki te zapewniają doskonałą jakość widzenia, dopasowaną do potrzeb i wyzwań dnia codziennego, idealnie dopasowując się do tempa życia swoich użytkowników.

Dzięki zastosowaniu innowacyjnej i nowoczesnej Technologii Podwójnej Powierzchni (Double Surface Technology) opatentowanej przez firmę Hoya, soczewki Hoyalux Balansis gwarantują stabilny obraz bez efektu pływania, umożliwiają komfortowe przenoszenie wzroku pomiędzy strefą do dali i bliży; ostry, wyraźny obraz, niezależnie od odległości oraz naturalne widzenie. Zapewniają też szerokie pola widzenia i co najważniejsze - natychmiastową adaptację, obalając tym samym mity związane z soczewkami progresywnymi.

W soczewkach Hoyalux Balansis efekt pływania obrazu przy przenoszeniu wzroku między poszczególnymi strefami widzenia, który w przypadku soczewek progresywnych może być odczuwany na przykład podczas schodzenia po schodach, czy patrzenia w kierunkach ukośnych, został niemal całkowicie wyeliminowany. Dzięki zastosowanej w soczewkach Kontroli Stabilności Obrazu (Balanced View Control) obraz widziany przez dowolny punkt soczewek, nawet podczas ruchu, pozostaje stabilny.

Soczewki Hoyalux Balansis o komfortowej konstrukcji progresywnej, dostępnej w jednym wariancie oraz w dwóch długościach strefy progresji: 11 i 14 mm, należą do standardowej oferty firmy Hoya. Dużym ułatwieniem pracy optyków jest skrócenie i uproszczenie procesu zamawiania, dzięki mniejszej liczbie parametrów koniecznych do zmierzenia.

Soczewki Hoyalux Balansis z dniem 1 grudnia 2016 roku zastąpią w ofercie soczewki Hoyalux Summit Pro TrueForm i Hoyalux Summit CD TrueForm.

 

 

*Japoński koncern HOYA dostarcza soczewki okularowe oraz produkty optyczne oparte na zawansowanych technologicznie materiałach, konstrukcjach i uszlachetnieniach. Produkty firmy  od lat spełniają oczekiwania nawet najbardziej wymagających klientów oraz partnerów handlowych z branży optycznej, a wdrożony przez HOYA proces produkcji freeform sprawia, że najbardziej zindywidualizowane soczewki są w XXI wieku na wyciągnięcie ręki.  Hoya Lens Polska to wiodący producent najwyższej jakości organicznych i mineralnych soczewek okularowych opartych na zaawansowanych technologiach optycznych. Historia firmy sięga 1941r..  Firma Hoya prowadzi działalność w obszarze ochrony zdrowia i technologii informacyjnych, oferując soczewki okularowe, medyczne systemy obrazowania endoskopowego, soczewki wewnątrzgałkowe, soczewki optyczne oraz kluczowe komponenty dla półprzewodników, paneli LCD i dysków twardych. Firma Hoya posiada ponad 150 oddziałów na całym świecie, zatrudniając ponad 34.000 osób.

Hoya nieustannie rozwija nowe technologie i tworzy produkty, których zadaniem jest pomoc i wsparcie wszystkich osób ze zdiagnozowanymi wadami wzroku, które pragną widzieć lepiej, bardziej naturalnie i przede wszystkim ostro w każdej sytuacji. Wszystkie produkty Hoya poddawane są restrykcyjnemu systemowi kontroli jakości sprawdzającemu soczewki na każdym etapie produkcji. Proponowane przez firmę Hoya jednoogniskowe i progresywne konstrukcje soczewek są najnowszymi osiągnięciami technologicznymi np. Hoyalux iD MyStyle V+ - soczewki progresywne reprezentujące najwyższy stopień indywidualizacji. Oprócz nowatorskich produktów bazowych Hoya proponuje ich uszlachetnienia dobrane pod kątem indywidualnych potrzeb użytkownika – takie, jak powłoki antyrefleksyjne, fotochromowe, soczewki barwione i polaryzacyjne. Celem wszystkich działań jest uzyskanie maksymalnego komfortu widzenia i użytkowania przez klientów korzystających z soczewek okularowych Hoya.

Hoya Lens Poland Sp. z o.o. rozpoczęła działalność w 1998 roku. Jednym z ważniejszych czynników rozwoju firmy w Polsce jest troska o klienta - kluczową kwestią jest sprostanie oczekiwaniom i potrzebom klientów i użytkowników okularów.

 

 



Nadesłał:

KN
http://kobieta24.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl