Lidl Polska planuje dwucyfrowy wzrost w zakresie oferowanego asortymentu w kategorii non-food


2021-05-14
Do sklepów sieci Lidl w całej Polsce klienci przychodzą nie tylko po żywność, ale również po artykuły niespożywcze. To właśnie ta oferta – zróżnicowana, ciekawa, dopasowana do różnych grup wiekowych oraz sezonowych potrzeb klientów – coraz częściej decyduje o ich wyborach zakupowych.
Przeczytaj również:
Lidl zwiększył zamówienia asortymentu non-food dla sklepów stacjonarnych w Polsce do przełomu roku 2021/2022 nawet o 77% r/r!

Lidl Polska od dawna, obok produktów spożywczych, mocno stawia na asortyment non-food. Sieć nieustannie rozwija tę kategorię, systematycznie zwiększając ilość indeksów, a strefy z odzieżą oraz artykułami przemysłowymi stanowią coraz bardziej przestronną przestrzeń w każdym sklepie Lidl.
 
Jak podkreśla detalista, świadomość klientów na temat dostępności oferty non-food w sklepach Lidl Polska jest wysoka. Jednocześnie stanowią one istotny kanał sprzedaży dla tego rodzaju asortymentu. „Naszą strategią jest oferowanie odzieży i artykułów przemysłowych wysokiej jakości, w atrakcyjnej, niskiej cenie, wyprodukowanych w sposób zrównoważony. Konsumenci na rodzimym rynku rozpoznają nasze kultowe marki własne, w tym odzież damską Esmara, ubrania dla dzieci Lupilu i młodzieży Pepperts, elektronarzędzia Parkside, odzież i wyposażenie sportowe Crivit oraz sprzęty SilverCrest i wiele innych. To ogromny sukces naszego zespołu. Dostrzegamy, że kanał sprzedaży asortymentu non-food jakim są przede wszystkim sklepy stacjonarne, ale również sklep online, jest niezwykle istotny dla rynku. Zdecydowaliśmy się znacznie zwiększyć ilość i różnorodność dostępnego asortymentu poprzez wzrost zamówień towarów non-food dla sklepów stacjonarnych nawet o 77% r/r ” – komentuje Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communications and CSR.  
 
Przełomowym momentem w rozwoju kategorii non-food było uruchomienie sklepu internetowego lidl-sklep.pl w kwietniu 2019 r. Sklep oferuje wyłącznie artykuły non-food. Na początku było to ok. 500 artykułów. W chwili obecnej w ofercie online znajdziemy już ponad 2 000 produktów w ośmiu kategoriach: moda, dom, dziecko, warsztat i auto, kuchnia, sport i wypoczynek, zdrowie i uroda oraz ogród.
 
Zakupy w sklepie online to gwarancja bezpiecznych płatności. Co więcej, decydując się na zakup w ten sposób na zwrot mamy 30 dni i odbywa się on za darmo. Przy zakupie od 199 zł, dostawa jest bezpłatna. To jednak nie wszystko, w trosce o komfort klientów, sieć Lidl Polska zapowiedziała, że wkrótce dostawy odzieży oraz artykułów przemysłowych będą odbywały się także do paczkomatów. 
 
Jak podkreśla Lidl Polska w dalszym ciągu będzie rozwijał ofertę non-food i w kolejnych miesiącach klienci mogą spodziewać się jeszcze większej i bardziej różnorodnej oferty oraz, jak zawsze, bardzo niskich, korzystnych cen.




Nadesłał:

Grzes33

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl